bä.

Jag har verkligen absolut ingen lust att gå ut ikväll, äter middagen och fort hem. Vill stiga upp jätte tidigt i morgon, få första brödet från bageriet och sen äta frukost med massa grekisk. youghurt och frukt. Sen ska jag göra en massa saker innan skolan. Behöver göra allt jag brukar för att känna mig älskad av Barcelona igen för jag längtar så mycket hem nu! Samtidigt vill jag inte flytta hem, men kan ju åka hem och göra en vända för att tjäna lite pengar och sedan dra vidare. Måste passa på att upptäcka världen nu innan innan jag blir kär och ploppar ut en bebis! Det är något jag kan få akut längtan efter, att få va gravid, föda barn, allt det man vill uppleva. Sen ska man gifta sig, separera, delad vårdnad blabla.. om jag tänker på statistiken. Kanske jag har mer tur än så.

Längtar efter detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0