Guess who's back

Hej mig själv! (eftersom jag än så länge har denna blogg bara för mig själv) när jag känner mig redo tänker jag ge mig till känna för mina vänner. Jag har varit på avgiftning från att skriva. Skriva blogg och skriva min hemliga dagbok. Tankarna har fått gått in och ut direkt utan någon reflektion eller upprepning, jag har mått bäst så. Men då Big m har återuppstått och kommit tillbaks med buller och bång känner jag att det är dags för B1 att göra det också! Jag har mest tillbringat min tid med att vila upp mig hos pappa och havet, åkt vattenskoter och druckit sangria med mina vänner. Jag måste säga att den här sommaren har varit den bästa kompis sommaren någonsin. Typ Sex and the city fast i Ålänsk stil!! Det kanske var meningen jag skulle få en sån sommar? och sånt jag saknar kommer när tiden är inne för det. Har haft två sköna nätter i Jennys säng (ensam! inte med Jenny hahah) och en fullspäckad dag i Oslo. Det var en ganska trist stad men norrmänen var fina! Jag var ombord på världens största lyxkryssare med bildäck och in i det finaste SPA jag sett. Få se om jag får jobbet annars har jag en plan B, B som i Barcelona! Jag läste i Jennys status bok att det är viktigt att kunna många språk, där fick jag bekräftat det är nyttigt jag drar iväg och lär mig spanska och njuter av den staden jag är så dökär i. Min Cilla heter egentligen Honeys Duffy därav mitt namn.




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hurraaa äntligen är du tillbaka!

2011-07-17 @ 13:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0