Happy mondays

Yeihi! Hola bandola. Jag steg upp sju i morse och gjorde mig redo för att åka till barnmorskan och ta livmoderhals cancerprov, lite osäker på om man fick göra det då man har mens som jag fick precis när jag skulle åka. På väg ut genom dörren ringer de och säger att barnmorskan är sjuk så de måste ändra min tid, samtidigt frågar jag då om mensen och fick veta jag inte skulle fått ta provet då oavsett, vilken tur. Så åkte ut till skogen med Cilla istället, till vår favoritplats. Efter det mötte jag upp Jenny och Sandra i stan och vi åt lunch på nya Havtorn, Mariehamn har verkligen fått ett ansiktslyft medans jag varit borta! Besökte också den nya gallerian! och Dermalogica butiken. 

Sen såg vi en lös upprörd och förvirrad schäfer som sprang runt ensam mitt i stan, vi fångande in den och ringde polisen. Fick nummret till ägaren som uppgett den försvunnet, det lustiga var väl att ägaren bodde mitt på den gata hunden sprang lös fram och tillbaks!? och att ägeren då jag ringde upp henne svarade "ja ni kan ju komma in med henne då dörren står öppen" efter att vi segat oss kvar i djuraffären där vi fått låna ett koppel kom ägaren till slut, om det var så kul att lämna tillbaks hunden vet jag väl inte ;( Så fin hund, så ledsamt.. ville ta hem den, mår så dåligt än över den här vetskapen.

Nu har jag lagat örtkyckling och sallad! min första middag i nya lägenheten. Dricker battery (mmh!!) och väntar på mamma.. Ikväll kommer Sandra och Jenny hit för lite klädbyte oss emellan :)

Ciao..







Kommentarer
Postat av: S

Hallå!

Har du bilder på vovven och oss?

Elle rpå vovven? Vill se dem!

2011-12-22 @ 04:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0