snart hemma

Jag hoppar ni tar emot mig med stora björnkramar då jag kommer hem för jag är väldigt ledsen över att jag snart måste åka hem.. även om det kommer va skönt att göra sånt jag inte kunnat göra här. Men tänk vilja valmöjligheter då det kommer till att gå ut och festa loss, jag kommer bli galet frustrerad om jag blir festsugen på Åland.. Så jag har tänkt koncentera mig 110% på jobb och natur upplevelser och sen inom tre månader vara tillbaka hit :) Hoppas min plan går vägen..



det jag längtar mest till är det här: att vakna upp så här varje morgon är det bästa i mitt liv.. Men har hört att min hund numera är i topparnas topptrim och får minst 2 timmar motion om dagen och vaknar sex på morgonen, allt annat än den slöfock jag lämnade ifrån mig alltså.. det blir nya rutiner för mig het enkelt.


Kommentarer
Postat av: Sara

låter bra med nya rutiner, och bra med en hund som tvingar ut en på morgonen, skulle själv behöva det!! Och ålands natur ska du verkligen uppskatta :) hoppas det kommer lite snö bara!



Såg en sån gullig bild på er på din mammas fb förresten, helt underbar!: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/300833_1925009649213_1361294660_31632307_7736410_n.jpg



skulle så gärna vilja se hennes reaktion när ni träffas!!:)

2011-12-13 @ 17:38:59
Postat av: jenny

välkommen hem! Är du här 16:e va?

2011-12-13 @ 19:34:04
Postat av: Anonym

Ja så gosiga är vi hela tiden :) hon är en sådan gossebjörn!!

2011-12-13 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0