Nyår på sjön

Tyvärr flickor men ni slipper mig på nyårsafton! Jag ska fira nyår ombord på ett faryg ;) Jag är jätte glad över det (efer lite om och men i tankarna..) för när jag påminde mig själv om vilket hemskt föra nyår jag hade tänkte jag det vore skönt att bara fly detta nyår och jobba och slippa ens ha några nyårsförväntningar :) En kolega berätta en gång att det är roligt att jobba på nyårskryssen för alla är så glada och vi har ju tillgång till att sminka upp oss i de bästa märkerna vi står i och säljer + spruta på oss massa dyr lyxig parfym, ska jobba tre dagar efter de också så blir nog bra. Festa tillräckligt kan jag lova jag gjort här i barca!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0