kyrkan vs opium

Jag var till Opium med Julia och Natacha igår men jag har inte så kul på klubbarna längre, har roligare på alla billiga pubbar där man fakiskt kan unna sig drinkar utan att plånboken blöder. Man har ju inte alltid tur och blir uppdragen av någon kostymgubbe till ett vipbord, eller ngt. Är ju så det funkar. Så jag drog hem ganska tidig. Gick inte att dansa var för mycket folk. Vill till elephant de är där det alltid heaven.. där träffar jag alltid barca kändisarna :p

Vet inte vad dom gör?



nissarna, men är faktiskt rätt sexigt med kostym! tycker bara bättre om killar med en egen stil man ser ju inte deras stil när de är gömda bakom en kostym.



Bild från i förr går då vi festa i en "kyrka!" mycket roligare..




Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh jag älskar kostym och uniform på män drrägggeel

2011-12-10 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0