Jag har flyttat två våningar ner.

Jag har flyttat hela dagen och är i princip klar! tänk jag klara det på en hel dag. Fick ner min 120 säng själv! Jag är stark. Känns så bra att bo här!! Jag har blivit större (äldre) och vill ha mer yta :) Är så lycklig över lägenheten! Känns mer som ett riktigt hem. Mer fönster och bäst av allt det där sovrummet!! Jag har ett sovrum!!! När jag är i mitt sovrum kan jag tänka "nu ska jag gå till vardagsrummet och så har jag det också.. whoo.. Den här flytten behövdes för min själ! Känns som när man haft en riktigt bra dröm och vaknar upp lycklig bara det min dröm har hänt på riktigt, har harft en härlig tid i Barcelona och nu har jag flyttat och har min hund hemma. Förra ägaren hade lämnat vinglögg i skåpet så nu dricker jag upp den! ;) Tog lite bilder, ha översende att jag inte är helt klar och bara pockat upp saker huller om buller.














Kommentarer
Postat av: Sara

HÄRLIGT!:D

2011-12-18 @ 20:52:48
Postat av: bliss

ååh, ser fint ut! ska absolut hälsa på <3

2011-12-18 @ 22:16:22
Postat av: Jenny

Åh jenna vad glad jag blir för din skull! Så fint! Kommer dit imorgon och kikar!!

2011-12-18 @ 23:18:13
Postat av: dum-Lisa

ser fint ut! :)

2011-12-19 @ 16:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0