God kväll

Har inte hunnit varit hemma så länge och haft fullt upp med flytten men hunnit njuta av lite efterlängtade saker i alla fall.
1. Sova naken (glatt och näck vandrade jag in i köket i morse och lite mer förskräckt över ihågkomsten av att jag : Har ju inte gardiner! bor så jag har insyn rakt in!)
2. Druckit fyra battery
3. Andas in färsk havs och skogs luft.
4. Försökt njuta av svensk tv men Cilla jävlas med att sätta huvudet rätt i rutan så fort jag inte kastar bollen..

Men mysigast hitills var i morse. Igår kväll när jag gick och la mig höll Cilla på lekte i bollen. Somnade ensam första natten i mitt första sovrum men när jag vaknade i morse kände jag något varmt bakom ryggen, där låg hon och hade tassarna under täcket :) Är glad min hund har det bra i alla fall.

I morgon ska jag sola solarium, rida, mocka, dofta på hö, Cilla ska få komma med och rida och sen ska jag julbaka med alla hos Linn och däremellan städa det sista med mamma. Ska till Kantarellen och göra lite annat ålänskt jag saknat. Sandra måste komma hit nuu!! behöver en tändare så jag kan få igång min rökelse. Ska upp 08 och ringa viktiga samtal! Ledsam är att mitt löshår har raserats så jag känner mig grå och ful och har inte råd att köpa nytt till jul (rimma ju nästan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0