Gårdagen

Jag tror att när Cilla såg mig igen var det första hon tänkte "äntligen sovmorgon!" Idag var första dagen sen jag kom hem jag inte behövt ha väckarklockan att ringa så vaknade nu halv tolv med något varmt bakom ryggen, vaa har du inte behövt kissa än frågade jag? fick ett svagt grymtande till svar. Då svänger hon sig på rygg med benen upp i vädret och ska bli kliad, masserad och pussad på i minst fem minuter innan hon funderar på att börja gå ifrån sängen.. Allt är som vanligt alltså, min prinsessa blir behandlad som en riktig en.. nu ska vi ut och leka i skogen i alla fall.

Igår var jag med Linn och Jenny ut till Kinot, var typ inte en enda åläning jag kände igen men det var kul att vara ute på ålänsk krog i alla fall. Var hemma tidigt men den förfärliga upptäckt att jag råkat ta Linns väska ur bilen hon körde och hon hade båda sina telefoner i den, fick ringa hem till hennes föräldrar och väcka upp dom mitt i natten och säga Linn måste svänga och köra tillbaka :( Hade ju inte hunnit sätta någon extranyckeln hos Sandra än.. 

Jag lagade lite sangria igår också!! den blev så god, måster erkänna den godaste sangrian är den jag gör själv.

Se hon har krypit tillbaks fast jag bäddat..





Innan Linn och Jenny kom skrubbade jag mig själv med Sephoras underbara chokladskrubb! Samtidigt tog jag den godaste chokladbiten som finns i munnen, riktig chokladupplevelse alltså..



Och så lagade jag brysselkål sallad med fetaost.






Kommentarer
Postat av: jenny

hahah jag ser ut som tant jenny som är på besök

2011-12-22 @ 14:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0