FELIZ NAVIDAD!!!!!

FEEEELIZ NAVIDAD på er!! Är trött. Satt uppe sent och pratade med Josef på skype, han har hittat en man till mig (det är hans uppgift, så jag ska till sthlm nu i januari och träffa dom haha. Nej men ska bli kul att träffa Josef igen, vi bodde ju ihop en månad i Barcelona och man lär känna varandra rätt väl då.

Cilla är tröttare, när jag steg upp nu innan henne låg hon kvar i sängen och tittade surt på mig "Va fan gör du uppe redan?" och jag svarar med men gumman klockan är nio och normala hundar hade velat varit ut och kissat för längesedan "man övar väl upp urinblåsan för att få sovmorgon typ.." Går inte att få upp henne innan tolv på dagen! tvingar man henne ur sängen förstörs ju säkert hela hennes dag hehe.

Lyssnar på Rihanna och undrar hur hög musik jag kan spela nu när jag inte bor på toppen längre utan har en granne ovanför mig. Musiken stiger väl uppåt? När jag bodde på toppen där uppe kunde jag ha hur hög musik jag ville, när jag ville.. På över ett år har aldrig något klagat och då har jag haft riktigt hög musik men jag antar det är för att jag bara gränsade till en granne och hade ingen ovanör mig eller åt de andra sidorna. Men nu är det inte så längre buhu. Skulle skämmas så om någon ringde på och bad mig sänka, speciellt om man lyssnat på någon pinsam låt jag gör rätt ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0