fatta det går bra nu

Har fått slängt i ansiktet två gånger den här julhelgen att hur mycket jag gått upp i vikt. Ingen behöver oroa sig. Det går bra nu jag har ett gåband jag lånat:
Varför är det bara skit på tv då jag parkerat mig i soffan? ps, höll på elda upp hela skönvik då jag kom hem i natt men jag hann rädda situationen. Måste nödvändigt få upp min brandvarnare fortast möjligt! Jag som är så glömsk är livsfarlig i nyktert tillstånd så onyktert borde jag kanske sätta alkolås på spisen.
Eller ännu bättre: Dixie Jonny kan ställa sig och steka hamburgare igen så jag kan ta med mat hem efter krogen istället för att laga den själv (: Saknar devilsburgaren, den riktiga!!

Och så en fråga, varför ser jag inte kanal tre? är det något sånt påhitt nu att man måste betala för att få se svenska trean? hände det för längesen eller medans jag var i Spanien? Jag behöver ju se på lyxfällan.




Kommentarer
Postat av: bliss

simon köper alltid devilsburgare på den där grillkiosken! men det kanske inte är den riktiga? vad e skillnaden? :P

2011-12-26 @ 23:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0