El bosc de les fades

Har varit på en kaffe till El bosc de les fades ett café som är som att sitta inne i en regnskog, jätte mysigt och stämningsfullt, jag var dit med Sara och Linn, Jenny och Sandra missa det, tänkte inte på det den dagen. Sen på väg hem gick jag in i kines affären som jag gör varje dag. Varje dag är jag där och  handlar någon småsak för 1€ idag var det en bh för 1:50€ han har allt! Jag har verkligen en stammis där, borde börja få rabatt snart men det är väl inte så mycket att ge rabatt på hehe. Snart är det dags för RIHANNA!!!!! SOM JAG VÄnTAT.... ÄLSKAR HENNE.. Spelar hon love the way u lide svimmar jag ;(( får alltid sånt rus i kroppen av konserter (undantag Britney som var väldigt lam..) Tänk om Eminem plötsligt skulle dyka upp ;))

Haha såg det där blev lite tokigt skrivet menade jag var dit med Sara och Linn när dom var här inte idag såklart.
El bosc de les fades..




Kommentarer
Postat av: Sara

åh ja det där mysiga!:)

2011-12-15 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0