Den där dagen innan.

Jag har haft lite uppesittar kväll med mamma på akuten.. men nu är hon utsläppt. Hoppas inte samma sak upprepas mitt på julafton så jag plötsligt blir sittandes ensam i julklappshögen eller ensam med tomten (ni vet.) Har en god nyhet att berätta i alla fall. Sara kommer till mig redan den 26e!! och stannar till torsdag kväll. Så glad!! Och jag tänkte att vi gå kunde passa på att ha en Barcelona reunion med tapas och sangria, passar 27 eller 28e? Annars (får väl jag och Sara ha det för oss själva :)

Det här var min dag: Åkte ut till pappa för att hämta en tapasbok och se den sönderslagna bron, synd om den. Naturens krafter.. Åkte sen till stan igen och träffade upp Jenny, Sofia och Maria på Havtorn för att sen åka ut med julklapp till Linn och sen hälsa på min moster och så lämna julklappar till min farbror med familj.

Pappas katt Sluggo

Bryggan som inte mår så bra..

Stora vågor

 

Cilla


Boken jag var ute efter

havtorns systrarna


 


Kommentarer
Postat av: Bliss

ååh, va mysigt att sara kommer! nu känner jag mig kass som inte gör det.. men har redan en lååång tågresa bakom mig o en framför mig, orkar inte mera ;(

2011-12-23 @ 20:17:30
Postat av: Jenna

BLISS kom i januari då? eller februari? och åk pula med mig..

2011-12-23 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0