dec

Nu är all julbelysning tänd, så fiint! ska gå ut och gå en massa ikväll då det är mörkt. Första december men jag ligger i underkläder och solar på balkongen jag nu har så perfekt ut mot gatan, högt upp rakt i solen är säkert minst 25 grader på mig.. Helt fab.. Jag och Haily gick vilse igår så vi kom för sen till Shoko missade maten men fick champange, visa mitt ansikte för marketig chefen, sen kände vi bara näe.. och drog till mc donalds, tog med massa mat hem och satt här hemma för ett glas vin istället.. haha hur gammalt har man inte blivit då. Men jag hade gärna velat stanna egentligen men jag är ju snäll och följer med hem och någon annan vill det, känner ett sånt sug efter at få dansa av mig, måste åka till sutton ikväll! de är ju bara det jag somnat före ett i en hel vecka nu hur lång siesta jag än tar innan.
Jag har en koka ägg timer app nu! så bra.. sen ladda jag också ner en app där man kunde se vart i ens närhet dömda sexbrottslingar bor.

Min frukost:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0