Äntligeeeeeeen

Äntligen har jag en tjej som gillar mig att dela rum med!! Vi dansade sönder fötterna på sutton i natt och kom hem vid sex snåret tillsammans och lagade nattmat, älskar henne! fast hon är från Frankrike och kan jäätte lite engelska så vi får haka oss på med min knakiga spanska :) Först var vi alla på väg mot Elephant club var planen, men där var det tydligen lesbian party så killarna var inte välkommna in! ojdå.. vi fick iaf in en stund och jag hitta då en övrevåning jag tidigare inte sett, där kunde man ligga i hängmattor och dricka sangria, åhh måste tillbaka!!  Hade jag vart ensam hade jag nog kunnat stanna på lesbisk fest ;) Jaja.. Sutton var kul i alla fall och det var skönt att bara dansa och inte dricka något, glad var jag idag medans alla andra var bakfulla (:






Kommentarer
Postat av: Sara

men ååh så fint med all belysning!

2011-12-09 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0