Senil som vanligt

Min telefon har varit utan ström sen igår och har laddaren hos mamma så har inte orkat göra något åt det. Lovade tydligen mina vänner igår på Kino att jag skulle knacka på hos dem innan jag åkte till Lemland idag för att va barnvakt. Men det glömde jag totalt bort, förlåt! fick veta det då jag satt mitt simkort i pappas telefon. Jaja nu är jag här ute i mitt (pappas) paradis i alla fall! med mina två småsyskon. Vet inte vad vi ska hitta på? jag är ingen van barnvakt men jag ska laga spagetti och köttfärsås. Ingen lagar godare köttsås än jag så ingen lär bli besviken. Roligt att mitt avskedsparty verkar va uppskattat! Som jag skapade som event på fb. Jag bjöd på skojj Birgit och mamma, tror inte dom dyker upp hehe, inte någon långvarig stund i alla fall. Synd Lain inte kan vara med, hur hade du tänkt vi ska ha vårt avsked? Tänk om jag träffar en spanjor och aldrig kommer hem mer! hur lever du då vidare med att du inte fick en sista kram? va va? ;) Nu plingar ett ägg här, det betyder att Angelinas teckning är färdig torkad men jag tror inte hon hör för hon ser på Hannah montana, lite kul det här med barn ändå. Något helt annat jag tänkt på: vad hände med skottlossningarna i Malmö det var sånt liv om innan sommaren? fick de fast någon? sluta de skjuta mitt i allt? den nyheten dog ju bara ut.

Vill ha en sån här dag igen! ps. kan någon hjälpa mig få in min header? har blivit dum i huvudet :( får inte dit den!



Kommentarer
Postat av: Sara

jag kan nog få dit din header! om ingen annan kan. skicka den isf till min mail tillsammans med inloggningsuppgifterna

2011-08-20 @ 12:53:27
URL: http://vasarusara.blogg.se/
Postat av: Linn

Du behöver inte ta något avsked från mig. Jag kommer dyka upp i Barca när du minst anar det ;)



Malmö? De är en herrans massa skottlossningar där helatiden (senast igår). Men menar du lasermannen 2?

Isåfall fick de fast honom men vet inte om de låst in honom än.

2011-08-20 @ 13:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0