Regn..

Regnar idag.. perfekt dag för att shoppa! Har köpt kuddar till stolarna i köket för ett presentkort. Åkte sen vidare till Tjäna och ser ni nu Linn på stan är det inte Linn utan jag som köpt halva hennes garderob ;) köpte hennes gamla fornarina skor för 3 euro dom har kostat över 100 euro det tycker jag är fynd! Sen shoppa jag mat. Ska laga makaronilåda hade jag tänkt. BTW.. nu sätter jag lösen! de som får läsa är Sara, Sandra, Sofia, Jenny, Linn och Therese, har ni lust att ge lösen till någon annan fråga! Vill kunna öppna mig lite mer som jag gör i min helgondagbok men den kan ju bara Sara och Therese läsa, lite synd ;)

De vita koftan är nog inte Linns.



Skorna!!




Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Jenna Banan!



Den vita koftan är visst min! Eller var min :)

2011-08-22 @ 14:04:19
Postat av: Jenna

jaha för den låg på en annan plats =)

2011-08-22 @ 14:14:20
Postat av: Sara

Åh de där skorna minns jag! dom är grymt fina! vilka fynd :)

2011-08-22 @ 14:35:12
URL: http://vasarusara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0