nervis.

18 september får jag åka upp i luften och flyga igen som jag älskar! För att studera spanska i Barcelona. Jag kommer hem till lagom en vecka före julafton! Slipper den tråkiga hösten på Åland och när jag kommer hem och Jul och nyår är över är det ju bara att börja räkna ner till våren och sommaren igen, för den här sommaren har varit great! Skönviksligan are the best <3 Vill ni se hur min skola ser ut kan ni se den här filmen! Jag tycker den verkar fresh men skönast är att lägenheterna ligger i samma byggnad som skolan jag kommer alltså inte behöva ta mig så långt för att komma till den, behöver inte oroa för att hitta till skolan och så ligger skolan mitt i centrum. Måste säga det som gjort mig mest positiv till filmen idag var de snygga killarna haha, såg liksom lite lovande ut. Livet som 25 kan inte börja bättre än just såhär. Så har jag min trygghet Dina i staden! hon får va min tolk innan jag lär mig prata själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0