Mörkrädd.

Jag sov hos mamma i går natt och antagligen i natt också. Orsak? förjäkliga vänner som tvingat mig se Ritualen! Finns inget som skrämmer mig mer än exorcism, inget.. Så ja nu bor jag hemma hos mamma tills traumatiseringen lagt sig en aning. Jag var bara hem en gång idag, för att hämta gårdagens födelsedags tårta. Den är sjukligt god. Jag såg mig själv just i en situation jag undrar om är normal? Låg på soffan och såg en dokumentär om kärlek och par som varit gifta mer än 50 år i olika kulturer. Så stegar jag plötsligt iväg maniskt till kylskåpet, tar en sked och öppnar locket lite grann, börjar gräva diskret ur tårtan och står med kylskåpsdörren öppen och äter och fort måste det gå för jag hör hur mamma är på väg in igen, fyller skeden och handen med tårta och går iväg och trött suckar ur soffa då jag inser kladdet från handen inte går att slicka bort. En normal människa hade väl tagit en tallrik.

Kommentarer
Postat av: b-sidor

alltså jag har egentligen inga planer. ska väl söka jobb eller något, hehe. gör det för att jag behöver komma bort från allt för ett tag. hur det kommer gå är dock en annan fråga! har ju inte särskilt mycket pengar direkt...

ja, jag har två vänner som bor där nere nu, så ska först hyra rum hos deras vänner i ca en månad, för att sedan förhoppningsvis hitta en lägenhet så vi kan bo tillsammans!

du då? du ska plugga eller?

2011-08-16 @ 20:55:19
URL: http://bsidorbsides.blogspot.com
Postat av: therese

det där är lätt nåt jag skulle kunna göra ;) antingen är du normal eller så är vi båda onormala!

2011-08-17 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0