kuddar

Hej flickor! Tänkte visa vad jag köpte för ert pressentkort, jag hade fått två kuddar av mamma och köpte idag två till ifrån fyndet, så att jag nu har till alla stolar. De var rea på dom så har pengar kvar så tänte i morgon köpa liter kläder för det som är kvar (: Känns som inredningen i mitt kök blivit lite väl blommig  och tantigt men jag är ju tant nu? I mitten står kärleksblomman, den har växt som tusan, jag hinner inte ens med.. men den symboliserar all mitt hopp och tro! Väntar fortfarande på att den ska börja blomma.. just nu skapar den bara nya grenar



Fick den här fotoramen och lila vasen brevid när jag fyllde år också.



och den här lyktan, folk har förstått jag gillar lila! senaste cosmo köpte jag typ enbart för att det var så piffigt rosa omslag! Pappa ringde just och frågade om det skulle va okej att han lyssnade lite på mitt spotify eller om jag måste lyssna på musik nu, det tyckte jag va gulligt.



Testade just en hårmask jag köpte på s-market, luktar underbart men var värdelös! nej finnar kan inte det där med hårprodukter. Nu ska jag tända ljusen och se på Vicky Cristina Barcelona. Ensam, inte har jag någon filmkompis, hörde desperat av mig till tjockmagen i går då jag såg på fb han blivit singel, nu gråter han bara men kanske får lite respons senare dock ångra jag mig direkt.. letar upp magrutor istället för ölmagar i Barcelona.


Kommentarer
Postat av: Linn

Guuud, vad fint köket blev!!!

2011-08-22 @ 18:34:32
Postat av: jenny

åååh jättefint. Men skippa tjockmagen

2011-08-22 @ 19:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0