hoppla

Åh jag red ut på Mådis idag, min kusins islandshäst och det var så underbart! hon har krut i benen den hästen men hon är lydig och lyssnar bra, vi hade en härlig gallopp i skogen, ridturen kändes slut alldeles för snabbt och när jag kom tillbaks och hade hoppat av sa min kusin "jaha då sadlar du om och tar nästa häst på samma runda" ooh hästälskaren i mig trodde inte sina öron.. men så var det och så red jag samma runda med Frigg!!  Två pigga glada hästar som för stunden tog all min uppmärksamhet, då inget ont kan röra vid en, inget dåligt ens nudda en! Jag är som en liten flicka igen, ska baara tänka på hästar, ingen kärlek! Det behövs inte, det räcker med mina isläningar!

Kommentarer
Postat av: jenny

hästar ❤

2011-08-12 @ 19:49:46
Postat av: b-sidor

Oj... Tack så mycket, antar jag.

Haha fan vad trevligt. Ja jag flyttar nästa fredag, den 26:e! Är borta på obestämd tid :)

2011-08-16 @ 14:38:42
URL: http://bsidorbsides.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0