Biotherm

Gillade inte Biotherm.. Tills jag fick hem den här produkten Biotherm Multi Recharge Ginseng. Vill ni ha en ansiktskräm som ger en riktig kik! (på riktigt) och som inte är superdyr, köp den.. Ginseng är uppiggande, finns i tex energidrycker. Alla hyllar Dermalogica så men jag tycker inte dom är bäst, dom har bra behandlingsprodukter, det man enbart får använda i behandling men hemmaprodukterna är tråkiga och inget speciellt, då är Babor mycket bättre! men inte så känt då det ju bara säljs på salonger, det är också en negativ sak med Dermalogica att de fläkt ut sig så och säljs överallt! Seriösa märken ska bara säljas av hudterapeuter och inte kunna köpas på internet eller på Åhlens och felanvändas och dom började ju så men sen tog väl pengasuget över. Om man bara hade råd.. själv anväder jag Lumene hehe, men det är det absolut bästa budgetmärket som finns!




Kommentarer
Postat av: Sara

Men babor är väl svindyrt? jag gillar inte lumene alls :(

2011-08-25 @ 19:46:47
Postat av: j

nej deras rengöringar är billiga! krämerna är dyra men rengöringarna är bättre än dermalocigas, de har ett helt annat system

2011-08-25 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0