bhjh

Sitter hemma hos sandra och väntar på att hon ska duscha klart, när hon ringde och sa kommer du snart trodde jag ju festen var i full gång men ikke. Har idag fått mitt schema från jobbet tills jag åker iväg. Fick välja de dagar jag vill jobba, perfa. Perfekt att få in lite extra cash innan flyger lyfter. Jobb tiderna däremot, 05.30 börjar jag ochkörtiden är 45 minuter. Vad ska jag ha för musik i bilen för att hålla mig vaken världens morgontröttaste som jag är? inte lugna låtar förstår jag. Annars blir det roligt att åter igen pröva på något helt nytt är ju ändå samma trygga vackra arbetsplats.. alltså snälla nån, Sandra sa hon bara skulle duscha en snabbis. Tror det gått 20 minuter nu, vet hon annars gör det i typ en timme men.. jag vill ha någon att festa med! kanske ska gå över till grannarna här.. skriver en lapp till big mama att vi syns på krogen istället ;)

Kommentarer
Postat av: therese

lyssna på nåt du kan sjunga med i, högt.... förhoppningsvis somnar du inte samtidigt som du sjunge r :D

2011-08-19 @ 19:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0