Ambulans åk

Vilket drama. Jag hade en jätte trevlig kväll ute och tog sen taxi till Sofia och tänkte cykla den sista korta biten hem för att få hem cykeln. Efter 5 menter for jag över en gupp. Flög handfallen över styret och slog tänder och läppen rätt i den hårda asfalten. Blodet bara srputade ur min mun och jag blev rätt rädd. Någon ringde efter ambulans och väl på sjukhuset sydde de min läpp. Några tänder blev skadade också men de går att fixa. Ser alltså ut som ett riktigt missfoster nu och kan bara dricka vätska ur ett liitet sugrös. Fyfan så jag ser ut, så ledsen kan inte gå ut i helgen som planerat, kan inte visa mig någonstans alls! värst av allt kan inte träffa den personen jag velat träffa så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0